پیر کی شب البرٹا ایڈوانٹج امیگریشن حکمت عملی کے اجرا میں شرکت کے لئے آنے والے کیلگری کے سینکڑوں لوگوں سے شمال مشرقی کیلگری میں میگنولیا بینکویٹ ہال بھرگیا

پریمیئر کینی امیگریشن کی نئی حکمت عملی کی سمت پہلے قدم پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے موجود تھے جو نئی ملازمتوں کے مواقع پیدا کرنے اور معیشت کو نئے سرے سے بحال کرنے میں مددگار ہوگی۔ حکومت نئے آنے والوں صنعت کے ماہرین اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر کام کرنے کا ارادہ رکھتی ہے تاکہ نوواردوںکو پیش آنے والی مشکلات کے امور اور صوبے پر امیگریشن کے اثرات کی شناخت اور ان کی وضاحت کی جاسکے۔
مشاورتیں جن کے قیادت لیبر اور امیگریشن کے وزیر جیسن کوپنگ اور پارلیمانی سیکریٹری آف امیگریشن محمد یسین کر رہے ہیں۔ 2005کے بعد سے البرٹا کی پہلی امیگریشن حکمت عملی تیار کرنے میں مدد فراہم کریں گے۔ وہ نئے آنے والوں کی راہ میں حائل رکاوٹوں کو دور کرنے اور پوری دنیا سے پیشہ ور افراد کو فعال طور پر راغب کرنے پر توجہ دیں گے۔
پریمیئر جیسن کینی نے کہا : البرٹا مواقع کی سرزمین ہے اسی وجہ سے ہم امیگریشن کی ایک جامع حکمت عملی تیار کر رہے ہیں جو دنیا بھر سے باصلاحیت روزگار تخلیق کرنے والوں کو اپنی طرف راغب کرتی ہے۔ غیر ضروری رکاوٹوں اور چیمپئنز کو معاشی شمعلیت سے دستک دیتی ہے۔
نئے آنے والوں کو کینیڈا پہنچنے کے وقت بہت سے چیلنجز کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ بشمول روزگار حاصل کرنے میں رکاوٹیں اور معلومات تک رسائی میں کمی۔قومی سطح پر500000 سے زائد نئے آنے والے فی الحال ان شعبوں میں کام کرنے سے قاصر ہیں جن کے لیے انہوں نے تربیت حاصل کی تھی۔
محنت اور امیگریشن کے وزیر جیسن کوپنگ نے تسلیم کیا کہ البرٹا دنیا بھر سے ہزاروں ہنر مند اور مستند پیشہ ور افراد کے لئے انتخاب کی منزل ہے اور جتنا جلد ممکن ہوسکا ہم ان لوگوں کو ان ہی انڈسٹریوں میں کام دیں گے جن میں وہ تربیت یافتہ ہیں، یہ ہماری معیشت کے لیے اہم ہے۔ مشاورتوں میں چار نئے پروگرام تیار کرنے پر توجہ دی جائے گی۔
۔ دیہی کاروباری تنظیم کار البرٹا کی چھوٹی کمیونٹیوں میں نئے کاروبار شروع کرنے کے لئے کاروباری تنظیم کاروں کو مدعو کرنا۔
۔ دیہی تجدید: البرٹا بھر میں چھوٹی کمیونیٹیوں میں رہنے اور کام کرنے کے لئے پرعزم غیر ملکی شہریوں کی درخواستوں کو ترجیح دینا۔
۔ بین الاقوامی گرایجوایٹ کاروباری تنظیم کار: البرٹا کے ثانونی اداروں سے فارغ التحصیل ہونے والے غیر ملکی طلبا کو کاروبار شروع کرنے اور مستقل طور پر البرٹا میں رہنے کی ترغیب دینا۔
۔ غیر ملکی گریجوایٹ اسٹارٹ اپ: ریاست ہائے متحدہ کی اعلیٰ یونیورسٹیوں کے غیر ملکی گرایجوایٹس کو ہدف بنانا کہ وہ البرٹا میں اسٹارٹ اپ انٹرپرائز شروع کریں۔
اسٹیک ہولڈرز کو 23 ستمبر سے 22 اکتوبر تک مشاورتوں میں شرکت کی دعوت دی جائے گی۔

مزید پڑھیں:  عالمی شہرت یافتہ نعت خواں سید فرحان علی وارث کی کینیڈا سرزمین پر پہلی یادگار پرفارمنس

Leave a Reply